Kedves Jegyvásárlóink!

Az elmúlt hónapokban számtalan rendezvényt érintettek változások. Ezekről minden esetben, a szervezőkkel történő egyezetés után küldünk értesítést a vásárláskor megadott e-mail címetekre. Ahhoz, hogy ezeket az információkat még jobban követni lehessen, létrehoztunk egy-egy gyűjtőoldalt az elmaradó és az új időpontra áthelyezett eseményeknek. Ezek az alábbi linkekre való kattintással érhetőek el.

ELMARAD ►
IDŐPONTVÁLTOZÁS ► 

 

Ügyfélszolgálat:
ugyfelszolgalat@tixa.hu

A gyakran ismételt kérdéseitekre a válaszokat EZEN AZ OLDALON találod.

 

Fontos információk a visszatérítésekkel kapcsolatban ►

Szeretném visszaváltani jegyeimet, mi a teendőm?
A megvásárolt belépőjegyek visszaváltására csak a rendezvény elmaradása, illetve időpontjának változása esetén van lehetőségünk. Amint megerősítést kapunk erről az esemény szervezőitől, értesíteni fogunk a vásárlás során megadott e-mail címen és tájékoztatunk a visszatérítés részleteiről.

Visszatérítés menete elmaradó esemény esetén
Az esemény szervezőivel való egyeztetés után értesíteni fogunk a vásárlás során megadott e-mail címen. A tranzakciós adatok alapján a bank fogja visszautalni a vásárlás ellenértékét, ami a bank szabályzata alapján online vásárlás esetén legfeljebb 30 banki napon belül teljesül. A belépőjegyek árát a vásárlásnál használt bankkártyához tartozó számlaszámra tudjuk jóváíratni a bankkal.
 
Visszatérítés menete elhalasztott esemény esetén
Az esemény szervezőivel való egyeztetés után értesíteni fogunk a vásárlás során megadott e-mail címen. A megvásárolt jegyek érvényesek lesznek az új időpontban megtartásra kerülő eseményre. Amennyiben ez nem megfelelő, abban az esetben visszaváltási szándékodat emailben jelezheted, az ugyfelszolgalat@tixa.hu címen, a tájékoztatóban leírt időpontig.
Ebben az  esetben az emailben mindenképpen küldd el a jegyek megrendelési azonosítóját, amelyet a jegyvásárlást visszaigazoló levél tárgyában találsz a következő formátumban:  # SZÁMSOR
A jegyvásárlás során keletkezett tranzakciós adatok alapján a bank jóváírja az összeget az ügyfelek számára. A bank, online vásárlások esetén - a saját belső szabályai szerint – normál ügymenet mellett legkésőbb 30 banki napon belül utalja vissza az ellenértéket, mely a vásárló visszatérítési igényének TIXA általi rögzítésétől számítva történik. A tömeges visszaváltási igények feldolgozása és a kifizetések folyamatban vannak, a visszaváltási folyamatok ebben az időszakban a bankok és a fizetési szolgáltatók oldalán is hosszabb átfutási időt igényelhetnek.

Visszatérítés menete TicketSwap-on vásárolt jegyek esetén
Elmaradó esemény esetén csak közvetlenül a tixa.hu-n vásárolt jegyeket áll módunkban visszatéríteni. Ha jegyedet a TicketSwap-on keresztül vásároltad, akkor az ezzel kapcsolatban felmerülő kérdéseiddel kapcsolatban ITT találsz segítséget. A TicketSwap ÁSZF-ét pedig ITT találod.
Amennyiben jegyedet már a TicketSwap felületén újraérékesítetted, nem áll módunkban visszatéríteni az árát ha elmarad a rendezvény vagy változik az időpontja.
 

Visszatérítés - banki információk ►

A visszatérítés minden esetben a kártyatársaságok által létrehozott rendszeren keresztül kell, hogy megtörténjen. 
A visszatérítés mindig a vásárláskor használt kártya mögötti számlán kerül jóváírásra. Abban az esetben ha a bank nem változott, akkor a visszatérítés a számlán jóváírásra kerül.

 Abban az esetben ha a sztornó kérést nem fogadja be a bank, akkor a SimplePay munkatársai manuálisan tudják elindítani az összeg jóváírását, a sztornózott tranzakció összege jóváírásra kerül a kártyát kibocsátó bank egy gyűjtőszámláján.
Ebben az esetben a banktól tudod megkérdezni, hogy milyen módon tudod megkapni az összeget.

Megszűnt számla esetén ez lehet pl. fiókban készpénzfelvétellel, banki átutalás, vagy rózsaszín postai csekk is – ez mind kibocsátó bank függő.

Ha a kártya csak lejárt, a kibocsátó bank jóvá tudja írni az összeget az ügyfél folyószámláján, amihez a kártya tartozott.

Visszatérítés - a számlán megjelenő összeg
A visszatérített összeg a jegy(ek) árát tartalmazza. 
A kezelési- (kényelmi díj) és a postaköltség a jegyértékesítés szolgáltatásnak az ellenértéke. Így ez már egy teljesített szolgáltatás és lehetetlenülés esetében nem kerül visszautalásra.

Visszatérítés - helyesbítő számla
A banki átutalást követően a törölt és visszatérített jegyekről helyesbítő számlát küldünk, melyen a visszatérített összeg már nem szerepel.