Regisztráció Vásárlás Jegy Visszaváltás VIAGOGO

Regisztráció

Mindenképp kell regisztrálnom a jegyvásárláshoz?

Nem szükséges, de ha regisztrálsz az e-mail címeddel vagy a facebook fiókoddal, még gyorsabban és egyszerűbben hozzájuthatsz a jegyedhez, ugyanis nem kell újra beírnod a rendeléshez szükséges személyes adatokat.

Mi az a Jegyeim menüpont? Miért nem látok ott semmit?

Amennyiben nem regisztrált vásárlóként használtad az oldalt, a jegyeidet e-mailben kapod meg.
Regisztrált vásárlóink a “Jegyeim” fül alatt is megtalálják a regisztráltan vásárolt jegyeiket, melyeket a későbbiekben bármikor letölthetnek.

Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavam?

Ha elfelejtetted a jelszavadat, kattints az “Új jelszó generálás” fülre és az e-mail címedre érkező levélben a linkre kattintva tudsz megadni egy új jelszót a fiókodhoz.

Vásárlás

Hogyan fizethetek a jegyeimért az oldalon?

A tixa.hu weboldalon az OTP Mobil Kft. által fejlesztett és üzemeltetett Simple Online Fizetési Rendszert használjuk, melyen keresztül elfogadjuk a MasterCard, Maestro, Visa és Visa Electron kártyatípusokat. Egyes eseményekre OTP vagy MKB SZÉP kártyával is tudsz jegyet vásárolni.
A SZÉP kártyával is fizethető eseményeket itt találod: https://tixa.hu/szep-kartya

Van lehetőség átutalással/postai utánvéttel fizetni a jegyeket?

Nincs!

Van lehetőség személyes jegyvásárlásra?

A tixa.hu nem üzemeltet jegyirodákat, így jegyet tőlünk csak online tudsz venni.

Miért nem lehet az összes rendezvényre SZÉP kártyával fizetni?

Eseményfüggő minden rendezvénynél ez a fizetési mód. Amennyiben az eseményre beváltható szép kártya, a “Megveszem” gomb után elérhetőek, melyik típusú szép kártyák melyik zsebéből van lehetőség fizetni.
A SZÉP kártyával is fizethető eseményeket itt találod: https://tixa.hu/szep-kartya

Le tudom foglalni a jegyeket telefonon/e-mailen?

Nem, foglalásra nincs lehetőség.

Miért nem tudok 10 darab jegynél többet vásárolni egyszerre?

Eseményenként eltérő, hogy egyszerre hány jegyet tudsz a kosaradba helyezni és megvásárolni. Általában max 10 jegy kerülhet egy kosárba. Ha ennél több jegyet szeretnél vásárolni az adott rendezvényre, akkor azt külön tranzakcióban kell megtenned.

Tudok egyszerre többféle koncertjegyet vásárolni?

Egyszerre csak egy rendezvényre tudsz jegyet venni, ha több különböző rendezvényre szeretnél vásárolni, akkor azt külön tranzakcióban kell megtenned.

A jegy árán felül van plusz költség?

A jegyáron felül kezelési költség kerülhet felszámolásra. Ez a kényelmi díj a fizetés gomb megnyomása előtt feltüntetésre kerül számodra.

Megkaptam a számlát, de más névre és címre szeretném módosítani. Mi a teendő?

A vásárlást követően minél hamarabb küldj e-mailt az ügyfélszolgálatunknak a vásárlás adatainak feltüntetésével és az új adatokkal.

Az oldal azt jelezte vissza, hogy a vásárlás sikeres, mégsem kaptam meg a megvásárolt jegyeimet. Mi a teendő?

Első lépésként, nézd meg az e-mail fiókod SPAM mappáját és Promóciós leveleit is. Ha nem találod a beérkezettek között, kérjük, fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz e-mailen.
Add meg a vásárlási adataidat, hogy utána tudjunk nézni a rendelésnek. Valószínűleg az e-mail címedet gépelted el a személyes adatok megadásakor. Ügyfélszolgálatunk az emailben küldött információk alapján és az azonosítást követően újraküldi a belépőjegyeidet.
A tévesen megadott e-mail címre küldött jegyek vonalkódját az ügyfélszolgálatunk érvényteleníteni tudja, és részedre egy új vonalkóddal ellátott jegyet küld meg.

Az oldal azt jelezte, hogy a vásárlás sikertelen. Mi a teendő? Mi lehetett a gond?

Kérjük, próbáld meg a vásárlást ismét. Ellenőrizd, hogy minden adatot helyesen adtál -e meg. Ha továbbra sem sikerül, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, ahol utánanézünk a problémának.
A bankkártya adatok elgépelése, a napi kártya limit túllépése, fedezethiány, rosszul megadott 3D secure ellenőrző kód, tiltott vagy lejárt bankkártya.

Mit tegyek, ha megszakad a tranzakció?

Kezdd újra! Egy megszakadt tranzakciót biztonsági okokból nem tudsz ott folytatni, ahol megszakadt, így az már egy lezárt és sikertelen tranzakcióként van elkönyvelve.

Kiválasztottam a megvásárolni kívánt darabszámot, de várólistára kerültem. Ez mit jelent?

Az eseményre nagy az érdeklődés a vásárlásod időpontjában. A biztonságos jegyvásárlás érdekében a rendszer sorba állítja az érdeklődőket. A sorbanállás közben újabb TIXA oldalt ne nyiss meg, egy kosár megnyitására van lehetőséged egyszerre.

Jegy

Ha postai kiszállítással kérem a jegyeim, a 890 Ft-os postai költséget jegyenként vagy rendelésenként fizetem?

Rendelésenként. Egy rendelés több belépőjegyet is tartalmazhat ugyanarra a rendezvényre.

Mikorra érkezik meg a postai kézbesítéssel megrendelt jegy?

A postai kézbesítés 3-5 munkanapon belül érkezik meg a vásárlás során megadott címedre.

Milyen jegyet kapok, ha postai kézbesítést kérek?

A belépőjegy A4 méretű PDF dokumentum, ugyanaz, mint amit elektronikusan is megküldünk a vásárlást követően.

Mikor kapom meg az e-jegyem?

A sikeres vásárlást követően pár percen belül. Amennyiben nem kaptál visszaigazolást a vásárlásról és a jegyeid sem érkeztek meg, fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz.

Mit tegyek, ha nem találom, vagy véletlen töröltem a jegyeimet?

Ha regisztrált felhasználó vagy, a bejelentkezés után a Jegyeim menüben újra letöltheted a jegyeket. Ha nem regisztráltál vásárláskor, akkor keresd az ügyfélszolgálatunkat, újraküldjük a jegyeidet.

Hány éves kortól szükséges belépőjegyet vásárolni az eseménye?

Amennyiben a jegyvásárlási felületen nem találsz erre vonatkozó információt, akkor nézz rá az esemény facebook oldalára, vagy hívd ügyfélszolgálatunkat és segítünk.

Visszaváltás

Meggondoltam magam és mégse szeretnék menni a rendezvényre. Van rá mód, hogy visszakapjam a pénzem?

Visszaváltásra csak a rendezvény elmaradása, illetve időpontváltozás esetén van lehetőség.

Mi történik, ha elmarad az esemény?

Ha elmarad az esemény, a rendezvény szervezőjének hivatalos tájékoztatása után e-mailben értesítjük a vásárlókat, és tájékoztatunk az új időpontról vagy a visszaváltás menetéről.

Visszatérítés esetén hogyan történik a jóváírás?

Visszaváltáskor a jegy ára automatikusan visszakerül a bankszámládra a vásárláskor megadott kártyaadatok alapján. Ez a visszaváltások megkezdésétől átlag 4-5 banki napot vehet igénybe.

Hol tudom meghirdetni az eladni kívánt jegyeimet?

A jegyeket az esemény időpontjáig meghirdetheted a https://www.ticketswap.hu/ oldalon. A TicketSwap szerződött, biztonságos újraértékesítő partnerünk, ahol a vevővel nem kell közvetlenül kapcsolatba lépned. Ha megveszik az általad eladásra kínált jegyeket, annak ellenértéke automatikusan a számládra kerül. Az újraértékesítés során a vonalkódodat érvénytelenítjük és a vevő új belépőt kap.

VIAGOGO

https://blog.tixa.hu/a-nagy-viagogo-svindli/