TIXA Live GYIK

Hogyan tudok jegyet vásárolni az előadásokra, koncertekre?

Az előadásokra, koncertekre a Tixa.hu oldalon tudsz jegyet vásárolni. Sikeres tranzakció esetén visszaigazoló e-mailben kapod meg a videók megtekintéséhez szükséges információkat.

Hogyan kapom meg a jegyemet?

A vásárlást követően automatikusan küldjük a videók megtekintéséhez szükséges információkat a vásárlás során megadott e-mail címre. Amennyiben ez az email nem érkezett meg röviddel a vásárlás után, kérünk, vedd fel velünk a kapcsolatot az stream@tixa.hu címen. A leggyakrabban előforduló hiba a rosszul megadott/elgépelt cím, jelzés esetén kollégáink segítenek javítani a rendszerben, hogy hozzájuthass a megfelelő információkhoz. 

A visszaigazoló e-mail tartalmazza majd a belépési kódodat és az előadás, koncert linkjét is. 

Mi történik, ha mégsem kapok visszaigazoló e-mailt, ha mégsem kapom meg a jegyemet?

Ebben az esetben mindenképpen írj nekünk az stream@tixa.hu címen, hogy utánanézhessünk, csak elírt email cím vagy esetleg sikertelen tranzakció okozta-e az email hiányát.

Mit tegyek, ha az előadás megtekintése közben problémám van a kép- vagy a hangminőséggel?

Mindenekelőtt frissítsd vagy indítsd újra a böngészőt, illetve ellenőrizd az internetkapcsolat állapotát. A hang- és képminőséget érintő problémákat legtöbbször a gyenge szélessávú internetkapcsolat okozza. Ennek több oka lehet. Ha routert használsz otthon, és a probléma nem szűnik meg, húzd ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztasd újra. Időnként a routernek csak újraindításra van szüksége. Megpróbálkozhatsz azzal, hogy wifiről kábelcsatlakozásra váltasz, hogy leállítod az egyéb internetes alkalmazásokat. 

Továbbá javasoljuk, hogy a közvetítés megtekintése mellett ne nyiss meg sok ablakot egyszerre, kerüld az olyan programok párhuzamos futtatását, amik lassíthatják az eszközödet (videómegosztó oldalak, képszerkesztő, videószerkesztő programok, játékok).

Ha sem az újraindítás, sem a frissítés, sem az internetkapcsolat helyreállítása nem segít, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz további segítségért. 

Továbbküldhetem-e másnak a megkapott jegyet (linket, kódot)?

A jegy típusa (egyéni, páros, családi stb) szabályozza azt, hogy hányszor lehet egy jeggyel megtekinteni a videókat. Ha egyéni jeggyel rendelkezel, akkor egyszerre csak egy eszközről, csak egy böngészőből tudsz belépni a felületre. Így kérünk, ne küldd tovább a kapott kódot, különben előfordulhat, hogy pont te nem fogod tudni megnézni az előadást, koncertet.

Mikor nézhetem meg a megvásárolt jeggyel az élő előadást? Félbehagyhatom-e az előadás megtekintését és folytathatom-e később?

Arról az esemény leírásában tudsz tájékozódni, hogy az adott előadás vagy koncert mettől meddig lesz elérhető. Élő közvetítés esetén, ha félbeszakítod, nem tudod onnan folytatni, ahol abbahagytad, ott tudsz újra csatlakozni, ahol éppen tart a videó. Később azonban felvételről meg tudod tekinteni és félbeszakítani úgy, hogy onnan folytatod, ahol megállítottad. Egyes előadás esetében eltérő lehet az, hogy meddig elérhető a stream kezdő időpontja után. Erről is az esemény leírásában, a program szervezőitől vagy az stream@tixa.hu címen érdeklődhetsz.

Elérhetőségeink

Jegyvásárlással, jegyekkel, jelszóval kapcsolatos kérdések esetén: stream@tixa.hu

Szervezéssel kapcsolatban: stream@tixa.hu