Marketing automatizáció gyakorlati példákon keresztül.
A gyakorló marketingesek feladatai egyre komplexebbek. Sokan érzik, hogy folyamatosan nő a munka mennyisége. Kiútat jelent ebből a helyzetből a marketing egyes folyamatainak automatizálása. Kevesebb hibát, azonnali reakcióidőt és gyors üzleti eredmény ígér. De mi ebből az igaz? Hol tart ez a terület ma?
MIRŐL LESZ SZÓ?
- Lead menedzsment a gyakorlatban példákon keresztül
- B2B és B2C alkalmazások
- Hogyan kezd kicsiben? Marketing automation 1x1
- Hol tartanak a legjobbak? Esettanulmány: omnichannel lead menedzsment marketing automatizációval
- Hová tart az automatizációs terület? Marketing war room koncepció
MIT NE VÁRJ?
- Nem lesz sales pitch, ez nem egy CRM vagy Marketing Automation eszközt forgalmazó cég rendezvénye
- Nem lesz hosszadalmas elméleti áttekintés. A közepébe vágunk, megmutatjuk, hogy működik.
- Klasszikus előadást. Ez egy meetup, kötetlen, közvetlen stílusban. Mindenki résztvevő, nem csak az előadók. Lehet kérdezni, vitázni, networkölni.
SZAKÉRTŐINK:
- GÖGGE TAMÁS, alapító, Pattern Digital Consulting
- SCHLÉGL TÍMEA, kommunikációs és operatív igazgató, IVSZ
KIKNEK AJÁNLJUK?
- Gyakorló marketingszakembereknek, vezetőknek, generalistáknak és specialistáknak egyaránt
- Mindenkinek, akik szeretnék jobban megismerni a Marketing Automation területét.
- Azoknak, aki érdeklődnek Intelligent Marketing képzésünk iránt, és kérdései vannak.
- Bárkinek, aki kíváncsi rá, hogy milyen a KÜRT Akadémia közösségéhez tartozni.