Marketingről és technológiáról lassan nem érdemes külön beszélni, olyan mélyen fonódott össze a médium és az üzenet. A tömeges kommunikáció (1 to many) elmozdult az egyénhez szóló, perszonalizált marketing irányába (1:1), és nem csak az óriásvállalatok esetében, hanem kis- és nagyvállalati környezetben egyaránt. Ehhez persze újfajta technológiákra van szükség, amelyek használata óriási további előnyökkel kecsegtet: olcsó, egyszerű és középtávon is költségcsökkentő eszközökről van szó. Viszont a használatuk olyan meredek tanulási görbét igényel, amire sokszor a tapasztalt marketingesek nincsenek felkészülve.

Meetupunkon olyan marketingtechnológiai trendekről beszélgetünk, mint a Dynamic Creative Optimization, programmatic advertising és marketing AI. De szó lesz arról is, hogy milyen technológiai tudásra és milyen platformokra lesz szükségünk, ha valódi 1:1 marketinget akarunk építeni: adattárházra, CRM-re, MAT-re, DMP-re. Sőt a legjobb hazai szakemberek mesélik el, hogyan kapcsoljuk össze a perszónákat, customer journey szemléletet, a tartalomgyárat üzleti logikákkal.

ELŐADÓK
- Koralewsky Márk, head of digital @ ACG
- Kocsis Tamás, marketing technológiai vezető @ NN Biztosító
- Csanda Gergely, marketingvezető, KÜRT Akadémia

KIKNEK AJÁNLJUK?
- Azoknak a marketingvezetőknek, akik tudásukat magasabb szintre akarják emelni.
- Mindenkinek, akit érdekel a digitális marketing világa, és specialistából T-tudású marketingessé akarnak válni.
- Azoknak, akik gyakorlati példákon, esettanulmányokon és megoldandó feladatokon keresztül szeretnének ismereteket szerezni.

MIRŐL LESZ SZÓ?
- T-tudású marketinges: csodagyerek vagy a jövő marketingese?
- Mi kell egy jó marketingesnek? IQ, EQ vagy CQ? Esetleg MIQ?
- Mennyire értsen a technológiához? Tényleg a Marketing Technológusok a legkeresettebb marketing szakemberek?
- Marketing Automation és 1:1 Marketing. Milyen összetevők kellenek a sikerhez? Mit várhatunk el a marketingesünktől?