Hogyan és mikor fejlődik ki egy ember személyisége? Mitől függ, hogy milyen személyiségtípus válik belőle? Értékrendek és tapasztalatok eredménye? A közvetlen környezet hatása? Vagy pusztán genetika lenne és már a születésünk pillanatában eldől milyen emberré válunk? Egy biztos, akár szerencsések vagyunk és jó kapcsolatot ápolunk a szüleinkkel, akár azok közé tartozunk, akiknek nincsen és / vagy nem is volt szoros viszonya velük, a szüleink azok, akik a legnagyobb mértékben befolyásolják, hogy milyen emberré válunk. Hogyan és egyáltalán igaz lehet-e ez olyasvalakire, aki tegyük fel nem is ismeri a szüleit? Szükség van-e közvetlen kapcsolatra ahhoz, hogy hasonlítsunk rájuk? Igaz lenne, hogy vannak dolgok, melyek sejtszinten öröklődnek?
Hogyan befolyásolnak bennünket és személyiségfejlődésünket a sikereik, kudarcaik és a megélt tapasztalataik? Miként hat ránk, ha nem foglalkoznak velünk, vagy ne adj isten, bántalmazó környezetben nővünk fel?
A #MASTERMINDSKLUB következő interaktív előadásán S. Tóth Márta (http://coaching-nlp.hu/s-toth-marta/) Nemzetközileg minősített Life és Business Coach, NLP Tréner elkalauzolja a résztvevőket a személyiségfejlődés útvesztőjében és bemutat néhány olyan coaching, valamint NLP (neuro-lingvisztikus programozás) technikát, melyek segíthetnek szüleink jobb megérésében és elfogadásában.
Dátum: 2019. október 31. 18:30-20:00-ig
Helyszín: The Three Corners, Hotel Bristol
A részvétel díja: 2.500 Ft / fő
Jegyvásárlás a helyszínen, készpénzes, vagy bankkártyás fizetéssel: 3.500 Ft / fő, mely esetben előzetes regisztráció szükséges az info@coaching-nlp.hu email címen.
A férőhelyek száma korlátozott (maximum 30 fő). A rendezvényre online jegyvásárlás esetén nem szükséges regisztráció, a helyfoglalás érkezési sorrendben történik.
Az esemény kizárólag minimum 15 fős résztvevői létszám esetén kerül megtartásra.
A Szervező a helyszínváltoztatás jogát fenntartja.
Az eseményeken fotó, videó és hangfelvétel készül. A részvétellel a jelenlévők beleegyeznek, hogy az elkészült anyagokat cégünk közzé tegye és marketing célokra felhasználja.
Lemondás esetén a megvásárolt belépő(k) visszaváltására nincs lehetőség.