Manapság egyre többen vesznek részt főző vagy festőkurzusokon, családjukkal, barátaikkal, de vajon hogyan ér el az élményszolgáltatás annak célközönségéhez? Hogyan építsünk céget egy hobbira? Mik az előnyei, illetve hátrányai ennek a műfajnak? Mi az az élménymarketing és hogyan alkalmazzuk? Mire figyeljünk ha bele szeretnénk vágni? Lehet még ebben a műfajban újat mutatni? Hogyan változnak a trendek és mi az “Élmény 2.0”? 

Előadónk, Kócsa László, a Chefparade főzőiskola alapítója, végzettségét tekintve közgazdász. László több, mint tíz éve foglalkozik élményszolgáltatással, megtapasztalta már ennek minden pozitívumát és negatívumát, egy régi hobbiból valósította meg a cégét, ami mára már Budapest egyik legnagobb főzőiskolájává nőtte ki magát, öt helyszínen képviseltetve magát.

A piac pedig egyre tágul, hiszen sokan látnak már üzleti lehetőséget az élményekben, László pedig arra is ad majd jó tanácsokat, hogy hogyan szálljunk ringbe a versenytársakkal.

Ez az előadás neked szól, ha gondolkodsz élményszolgáltató vállalkozás indításában, vagy érdekel a téma, már elkezdted, de nem vagy biztos magadban és meghallgatnád egy tapasztaltabb szemszögét, vagy akár ha csak szeretsz jókat főzni, akkor itt a helyed november 27-én!

 

Az esemény menetrendje:

17:40-18:10 // Regisztráció & networking

18:10-19:00 // Kócsa László előadása

19:00-19:30 // Q&A

19:30-20:00 // Networking

 

Az esemény helyszíne:

H13 Diák- és Vállalkozásfejlesztési központ, a Horánszky utca 13-ban.