A digitalizációt sok irányból figyeljük, és beszélünk róla. Vannak jó és árnyoldalai. A művészet szemszögéből nézve jó, hogy gyakorlatilag minden elérhető már az interneten, két kattintással letölthetők, szerkeszthetők, megvásárolhatók és birtokolhatók kulturális tartalmak. A kevésbé barátságos oldala pedig az, hogy elmagányosodáshoz vezet: magunkra zárjuk a szobaajtót, és nem állunk fel a képernyő elől, így nem kapcsolódunk fizikailag valós közösségekhez. Ez a veszély különösen a digitális kultúra jegyében  szocializálódó fiatalokat fenyegeti.
Az év első Connections eseményén arra keressük a válaszokat, hogy
– a ma művészetének kik a célcsoportjai?
– ki az, aki egy digitális színházi előadás után kíváncsi az élőre is?
– az előadó-művészetben hogyan tud a digitális eszköz csábító lenni a néző számára?
– milyen erejük van a közösségi média influencereinek?
Összefoglalva: a jövő generációja miért indulna el offline kulturális élményeket gyűjteni?

Pitch:
Az év első művészeti bemutatkozóját Horgas Ádám, a Digital Producer kitalálója és vezetője tartja.

A kerekasztal-beszélgetés résztvevői:

Guld Ádám generációkutató

Samu Zsófia, a Samsung Magyarország brand kommunikációs vezetője

Szálka Zsuzsanna, a Magyar Zene Háza szakmai koordinációs igazgató-helyettese

Tossenberger Tamás, a Google Magyarország brand és reputációs menedzsere

A beszélgetést vezeti:
Légrádi Gergely, az eSzínház vezetője

Időpont: 2023. március 21. (kedd) 18 óra (vége: 20:30 óra)
Helyszín: Impro - Kreatív Töltőállomás, a Momentán Társulat színháza, 1066 Budapest, Ó utca 4.