A művészet, mint a vállalati brandépítést segítő eszköz?


Sok éve beszélgetünk a címben található kérdésről hazai és nemzetközi szakemberekkel. A XX. század második felében, jellemzően az Amerikai Egyesült Államokban és Nyugat-Európa több országában, a vállalatok - leginkább az expanziós időszakokban - előszeretettel nyúltak a kultúra és művészet területéhez a bizalomépítés érdekében.


A XXI. században ez a hagyományosnak mondható, brandalapú együttműködés átalakult. A számok tengerében az értékek megmutatása egészen más irányt vett, vagy teljesen megszűnt. Különösen igaz ez Magyarországon.


Az Art is Business már évek óta szervez a Magyar PR Szövetséggel partnerségben kulturális tematikájú szakmai alkalmakat annak érdekében, hogy megtaláljuk a közös többszöröst a vállalati és a művészeti kommunikáció síkjain.


A mostani alkalmon szakmailag megkérdőjelezhetetlen, a kultúra értékteremtő és brandépítő erejében hívő kommunikációs szakembereket ültetünk egy asztal köré. Hiszen ők tudják, kit és miért akarnak megszólítani a művészet nyelvén keresztül, valódi stratégaként pedig látják az együttműködések hosszú távú előnyeit.


Köszöntő:

Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség tulajdonosa


A művészeti pitchet tartja:

György-Dóczy Katalin, az Átlátszó Hang Újzenei Fesztivál igazgatója


Kerekasztal-partnerek:


Salgó András, a BMW Group Magyarország kommunikációs igazgatója

Fehér Lajos, a Synergy marketing és értékesítési vezetője

Híves Beáta, a NEXT9 kommunikációs ügynökség tulajdonosa

Dr. habil. BOKOR Tamás, a Corvinus Egyetem Marketing- és Kommunikációtudományi Intézet intézetvezető-helyettese

Németh-Hindi Fatima, a Starfol Plusz ügyveztője


Borpartner: Bortársaság


A részvétel jegyvásárláshoz kötött, ára: 4200 Ft+kezelési költség.

Az Art is Business Baráti köre számára a belépés regisztráció után ingyenes.