A művészet, mint a vállalati brandépítést segítő eszköz?
Sok éve beszélgetünk a címben található kérdésről hazai és nemzetközi szakemberekkel. A XX. század második felében, jellemzően az Amerikai Egyesült Államokban és Nyugat-Európa több országában, a vállalatok - leginkább az expanziós időszakokban - előszeretettel nyúltak a kultúra és művészet területéhez a bizalomépítés érdekében.
A XXI. században ez a hagyományosnak mondható, brandalapú együttműködés átalakult. A számok tengerében az értékek megmutatása egészen más irányt vett, vagy teljesen megszűnt. Különösen igaz ez Magyarországon.
Az Art is Business már évek óta szervez a Magyar PR Szövetséggel partnerségben kulturális tematikájú szakmai alkalmakat annak érdekében, hogy megtaláljuk a közös többszöröst a vállalati és a művészeti kommunikáció síkjain.
A mostani alkalmon szakmailag megkérdőjelezhetetlen, a kultúra értékteremtő és brandépítő erejében hívő kommunikációs szakembereket ültetünk egy asztal köré. Hiszen ők tudják, kit és miért akarnak megszólítani a művészet nyelvén keresztül, valódi stratégaként pedig látják az együttműködések hosszú távú előnyeit.
Köszöntő:
Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség tulajdonosa
A művészeti pitchet tartja:
György-Dóczy Katalin, az Átlátszó Hang Újzenei Fesztivál igazgatója
Kerekasztal-partnerek:
Salgó András, a BMW Group Magyarország kommunikációs igazgatója
Fehér Lajos, a Synergy marketing és értékesítési vezetője
Híves Beáta, a NEXT9 kommunikációs ügynökség tulajdonosa
Dr. habil. BOKOR Tamás, a Corvinus Egyetem Marketing- és Kommunikációtudományi Intézet intézetvezető-helyettese
Németh-Hindi Fatima, a Starfol Plusz ügyveztője
Borpartner: Bortársaság
A részvétel jegyvásárláshoz kötött, ára: 4200 Ft+kezelési költség.
Az Art is Business Baráti köre számára a belépés regisztráció után ingyenes.