Automatizált. Villámgyors. Fáradhatatlan.

Bemutatjuk a mesterséges intelligenciával támogatott ügyfélszolgálatot.

AI ÉS AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT?

A digitális világban az ügyfélszolgálat jelentősége óriási, mert a vállalat számára közvetlen kapcsolatot jelent a vevőivel, amit a termékei / szolgáltatásai tökéletesítésére használhat. A kapcsolattartást ma még sokszor emberek végzik. Az ő hozzáértésük kreatívabb, nagyobb értéket teremtő folyamatokban is hasznosítható lenne, ha az ügyfélszolgálat automatizálható részét a mesterséges intelligenciára bízzuk.

Az Artificial Intelligence bármilyen nyelven használható, ami hazai piacon is előny, globális versenyhelyzetben pedig a leghatékonyabb segítség.

Az AI a nap bármely órájában elérhető és egyidejűleg számos ügyfelet tud kezelni. A beszélgetések, ügyfélinterakciók eredményei azonnal elemezhetők, az ügyfelek visszajelezhetnek rá, ami az AI tanulását segíti.

MIRŐL LESZ SZÓ?

Workshopunk résztvevői megismerhetik a már működő legjobb gyakorlatokat.

Bemutatjuk, hogyan valósítható meg a nulla határköltségű, skálázható customer support, hogyan lehet minimális infrastruktúra költséggel kiváltani egy óriási call center üzemeltetési költségét.

AI eszközök: chatbotok, hangfelismerő rendszerek, élőbeszéd elemzés, robotizált folyamat-automatizálás

Sikersztorik: KLM légitársaság + DigitalGenius és még sokan mások

KIKNEK AJÁNLJUK?

Operáció és ügyfélszolgálat területén dolgozó vezetőknek, akik keresik a hatékonyságnövelés lehetőségeit.

Bárkinek, aki kíváncsi rá, hogy milyen lesz az AI által támogatott ügyfélszolgálat.

Azoknak, akik gyakorlati példákon keresztül akarnak bepillantást nyerni az AI világába.