Minden jelentős trendriport a VR és AR előretörését jelzi. Növekvő eszközállomány, emelkedő penetráció, bővülő tartalommennyiség, dinamikusan megugró reklámozási költség jellemzik a valóságon túllépő technológiákat.
A kipróbálók körében nem marad el a wow hatás, és minden évben hatalmas sikereket láthatunk a játékpiacon. Óriási pénzeket és tömegeket mozgat meg a Pokémon GO, a Fallout 4 VR vagy a Job Simulator.
Úgy tűnik minden rendelkezésre áll, hogy a marketinget is felforgassa a VR és AR. Szakértők már arról beszélnek, hogy a VR az új video.
Na de mi a valóság? És hol tartunk e téren hazánkban?

MIRŐL LESZ SZÓ?
▸A meetupon átfutjuk az elérhető technológiákat és gyakorlati példákat fogunk feldolgozni. Olyan létező VR/AR megoldásokat fogunk átnézni, amelyeket kifejezetten marketing céllal hoztak létre.
▸Megnézzük hol tartanak a legjobbak, és mit várhatunk a következő 3-5 évben.
▸A helyszínen kipróbálhatsz néhány játék- és marketingcélú AR/VR alkalmazást. 

SZAKÉRTŐINK:
- KOVÁCS GERGELY, VR/AR szakértő, alapító, üzletágigazgató, HPS Group
- CSANDA GERGELY, marketing vezető, KÜRT Akadémia

KIKNEK AJÁNLJUK?
▸Bárkinek, aki kíváncsi rá, miben hoz újat a VR/AR a marketingkommunikációban.
▸Azoknak, akik gyakorlati példákon keresztül akarnak bepillantást nyerni az AR/VR világába.
▸Azoknak, akik érdeklődnek Intelligent Marketing képzésünk iránt, és kérdéseik vannak. 
▸Bárkinek, aki kíváncsi rá, hogy milyen a KÜRT Akadémia közösségéhez tartozni.