Mit kell tudnia ma egy marketingesnek? Mitől lesz intelligens a vállalati marketing? Milyen egy T-tudású marketinges?
Ezeket a kérdéseket feszegetjük példákon, vállalati eseteken keresztül, miközben bepillantást nyerhettek a KÜRT Akadémia egyik sikeres képzésébe.
MIRŐL LESZ SZÓ?
- T-tudású marketinges: csodagyerek vagy a jövő marketingese?
- Mi kell egy jó marketingesnek? IQ, EQ vagy CQ? Esetleg MIQ?
- Mit kell tudnia az Experience Design, Service Design, Design Thinking világáról?
- Milyen egy Design Thinking szakértő? Mit ad a Design Thinking a marketingnek?
- Mennyire értsen a technológiához? Tényleg a Marketing Technológusok a legkeresettebb marketing szakemberek?
- Marketing Automation és 1:1 Marketing. Milyen összetevők kellenek a sikerhez? Mit várhatunk el a marketingesünktől?
SZAKÉRTŐINK:
- Schlégl Tímea, az IVSZ kommunikációs és operatív igazgatója
- Bogár Bence, Product és UX design tanácsadó
- Kocsis Tamás, az NN Biztosító Marketing Technológiai vezetője
- Kun Judit, Strategic Design Lead, Partner, BoldX
- Csanda Gergely, a KÜRT Akadémia marketing vezetője
KIKNEK AJÁNLJUK?
- Gyakorló marketingszakembereknek, vezetőknek, generalistáknak és specialistáknak egyaránt.
- Mindenkinek, aki T-tudású marketingessé szeretné fejleszteni magát
- Azoknak, akik érdeklődnek Intelligent Marketing képzésünk iránt és kérdéseik vannak.
- Bárkinek, aki kíváncsi rá, hogy milyen a KÜRT Akadémia közösségéhez tartozni.