Mit kell tudnia ma egy marketingesnek? Mitől lesz intelligens a vállalati marketing? Milyen egy T-tudású marketinges?

Ezeket a kérdéseket feszegetjük példákon, vállalati eseteken keresztül, miközben bepillantást nyerhettek a KÜRT Akadémia egyik sikeres képzésébe.

MIRŐL LESZ SZÓ?
- T-tudású marketinges: csodagyerek vagy a jövő marketingese?
- Mi kell egy jó marketingesnek? IQ, EQ vagy CQ? Esetleg MIQ?
- Mit kell tudnia az Experience Design, Service Design, Design Thinking világáról? 
- Milyen egy Design Thinking szakértő? Mit ad a Design Thinking a marketingnek?
- Mennyire értsen a technológiához? Tényleg a Marketing Technológusok a legkeresettebb marketing szakemberek? 
- Marketing Automation és 1:1 Marketing. Milyen összetevők kellenek a sikerhez? Mit várhatunk el a marketingesünktől?

SZAKÉRTŐINK:
- Schlégl Tímea, az IVSZ kommunikációs és operatív igazgatója
- Bogár Bence, Product és UX design tanácsadó
- Kocsis Tamás, az NN Biztosító Marketing Technológiai vezetője
- Kun Judit, Strategic Design Lead, Partner, BoldX
- Csanda Gergely, a KÜRT Akadémia marketing vezetője

KIKNEK AJÁNLJUK?
- Gyakorló marketingszakembereknek, vezetőknek, generalistáknak és specialistáknak egyaránt. 
- Mindenkinek, aki T-tudású marketingessé szeretné fejleszteni magát 
- Azoknak, akik érdeklődnek Intelligent Marketing képzésünk iránt és kérdéseik vannak. 
- Bárkinek, aki kíváncsi rá, hogy milyen a KÜRT Akadémia közösségéhez tartozni.