Ma már mindenki tud kiváló termékeket és szolgáltatásokat kínálni. Mégis az lesz sikeres, akinek jó vevői vannak! Hogyan tudja elérni egy szervezet, hogy jó vevői legyenek?

Egy értékesítőnek ma már nem elegendő a szakmai felkészültség, tudni kell a „vevők nyelvén” beszélni, jól kérdezni, kifogásokat kezelni, üzletet kötni és adminisztrálni. Szerencsére ezek a képességek jól fejleszthetőek.

A kerekasztal beszélgetésbe olyan gyakorlott és nagy tudású értékesítési vezetőket hívtunk meg, akik különböző nézőpontokból értékelik az értékesítői hozzáállást, eredményességet.

Jöjjön el, és vegyen részt a beszélgetésben,

- ha azt érzi, hogy többet is tudna az értékesítési csapata elérni, de valamiért nem megy,

- ha munkatársai csak azt adják el, amit a vevőik kérnek,

- ha munkatársai rettegnek az „Ez drága!” válaszoktól,

- ha szeretné, hogy munkatársai tanácsadói értékesítővé váljanak,

- ha rendelkezik jó és rossz tapasztalatokkal,

- ha tapasztalatával és tudásával szeretne másoknak segíteni értékesítési csapat vezetésében.

Reggelink lehetőséget nyújt arra, hogy értékesítési területen más cégeknél dolgozó kollégákkal találkozzon, ismerkedjen meg.

Az esemény szakértő házigazdája: Czikkely Tibor értékesítési és ügyfélszolgálati tanácsadó, tréner, aki 20 éves értékesítési és ügyfélszolgálati vezetői tapasztalattal rendelkezik és több vállalat értékesítési és ügyfélszolgálati fejlesztésében vett részt.

További programok: MEMO LeadersHUB

Felhívjuk a kedves résztvevők figyelmét, hogy az előadás során kép- és hangfelvételek készülhetnek. A rendezvényre nincs külön regisztráció, a helyfoglalás érkezési sorrendben történik.

A MEMO további programjai itt találhatóak.

www.memobudapest.hu